zezik zezik
318
BLOG

Premier Tusk z wizytą w szkole

zezik zezik Polityka Obserwuj notkę 2

Premier Tusk przychodzi do szkoły podstawowej i pozwala dzieciom na zadawanie pytań. Zgłasza się mały Krzysio:
Krzysio: ja mam trzy pytania:
- jak się pan czuje po wygraniu wyborów, które pan sfałszował?
- jak długo będzie pan jeszcze kłamał, kradł, niszczył Polskę i Polaków oraz działał na szkodę dziesiątek milionów ludzi?
- jak pan w ogóle jest w stanie spojrzeć w lustro?
Premier zaczął się namyślać gdy wtem zadzwonił dzwonek. Po przerwie dzieci wróciły do klasy, usiadły, a rękę podniósł Michałek:
Michałek: Ja mam pięć pytań do pana premiera:
- jak się pan czuje po wygraniu wyborów, które pan sfałszował?
- jak długo będzie pan jeszcze kłamał, kradł, niszczył Polskę i Polaków oraz działał na szkodę dziesiątek milionów ludzi?
- jak pan w ogóle jest w stanie spojrzeć w lustro?
- dlaczego dzwonek na przerwę zadzwonił dwadzieścia minut wcześniej?
- co się stało z Krzysiem?

zezik
O mnie zezik

"Brak strachu to jest początek wolności"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka